torsdag 28. august 2014

Sweet and yellow





Jeg har blitt så glad i papirene fra October Afternoon! De er friske og morsomme og en fin kontrast til mange av de andre papirene jeg bruker. Som sagt tidligere så er jeg utrolig glad i variasjon og sliter litt med å jobbe med samme type stil over lengre tid. Jeg vet ikke om jeg er så god på å bruke disse papirene ennå men det er i hvert fall veldig gøy å jobbe med dem. Det er ganske morsomt å se at forskjellige typer kort appellerer til besøkende fra forskjellige steder i verden.  Når jeg lager stilrene kort med klare farger så er det tydelig at amerikanske besøkende har stor interesse av dette.
Dette kortet er laget med papirer og chipboards fra October Afternoon og stemplene er fra Kort og Godt.




Jeg deltar i utfordringen hos:



Takk for at tittet innom bloggen min!

Synnøve :-)

1 kommentar:

  1. Herlig, fargerikt kort, Synnøve:O) Skikkelig gla'kort!!!
    Ha ei deilig helg.
    Go' klem fra
    Nancy:O)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails